Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітвіцька, П.В.-
dc.date.accessioned2024-08-08T11:05:19Z-
dc.date.available2024-08-08T11:05:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВітвіцька П.В. Розробка плану маркетингу для пiдприємства Marangoz: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Полiна Василiвна Вiтвiцька ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко. - ОНЕУ, 2024. - 82 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Vitvitska.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються ключові поняття та методи маркетингового планування. Розглянуто завдання та цілі розробки плану маркетингу для підприємства. Оглянуто маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано маркетинговий комплекс та конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано довгострокові цілі підприємства. Впорядковано цілі маркетингової діяльності на підприємстві "MARANGOZ". Обґрунтовано запропонований маркетинговий план та оцінити результати його впровадженняen_US
dc.description.abstractThe work considers the key concepts and methods of marketing planning. The tasks and goals of developing a marketing plan for an enterprise are considered. The marketing activity of the enterprise was reviewed. The marketing complex and the competitiveness of the enterprise are analyzed. The long-term goals of the enterprise were analyzed. The goals of marketing activity at the "MARANGOZ" enterprise have been streamlined. The proposed marketing plan is substantiated and the results of its implementation are evaluated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectекономічний станen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетинговий планen_US
dc.subjectцільen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjecteconomic conditionen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.subjectgoalen_US
dc.titleРозробка плану маркетингу для підприємства Marangozen_US
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing plan for the Marangoz enterprise.en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitvitska2024.pdf280,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат_Вітвіцька.pdf323,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.