Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18158
Title: Розробка плану маркетингу для підприємства Marangoz
Other Titles: Development of a marketing plan for the Marangoz enterprise.
Authors: Вітвіцька, П.В.
Citation: Вітвіцька П.В. Розробка плану маркетингу для пiдприємства Marangoz: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Полiна Василiвна Вiтвiцька ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко. - ОНЕУ, 2024. - 82 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
стратегія
економічний стан
підприємство
маркетинговий план
ціль
marketing
strategy
economic condition
enterprise
marketing plan
goal
Abstract: У роботі розглядаються ключові поняття та методи маркетингового планування. Розглянуто завдання та цілі розробки плану маркетингу для підприємства. Оглянуто маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано маркетинговий комплекс та конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано довгострокові цілі підприємства. Впорядковано цілі маркетингової діяльності на підприємстві "MARANGOZ". Обґрунтовано запропонований маркетинговий план та оцінити результати його впровадження
The work considers the key concepts and methods of marketing planning. The tasks and goals of developing a marketing plan for an enterprise are considered. The marketing activity of the enterprise was reviewed. The marketing complex and the competitiveness of the enterprise are analyzed. The long-term goals of the enterprise were analyzed. The goals of marketing activity at the "MARANGOZ" enterprise have been streamlined. The proposed marketing plan is substantiated and the results of its implementation are evaluated.
URI: http://local.lib/diploma/2024Vitvitska.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vitvitska2024.pdf280,03 kBAdobe PDFView/Open
реферат_Вітвіцька.pdf323,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.