Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18159
Назва: Аналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ДП «НВКГ «ЗОРЯ» - «МАШПРОЕКТ»)
Інші назви: Analysis and improvement of marketing enterprise activity (on the example of SOE "Zorya-Mashproekt")
Автори: Волощук, Є.О.
Бібліографічний опис: Волощук Є.О. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства (на прикладi ДП "НВКГ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Єгор Олегович Волощук ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ , 2024. - 68 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на його формування. В роботі охарактеризовано етапи формування концепції комплексу маркетингу підприємства та надано характеристику його основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ДП «НВКГ «ЗОРЯ» - «МАШПРОЕКТ». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ДП «НВКГ «ЗОРЯ» - «МАШПРОЕКТ», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій
The work examines modern trends in the improvement of the marketing complex using the example of the SOE "Zorya-Mashproekt". The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting its formation were also considered. The work describes the stages of the formation of the concept of the enterprise's marketing complex and provides a description of its main components. Economic and marketing activity of SOE "Zorya-Mashproekt" was analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of SOE "Zorya-Mashproekt" were developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Voloshchuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshchuk2024.pdf283,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Волощук.pdf193,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.