Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолоколєнцева, М.В.-
dc.date.accessioned2024-08-09T07:57:48Z-
dc.date.available2024-08-09T07:57:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГолоколєнцева М.В. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства на ринку роздрiбної торгiвлi (на прикладi ПП "Агропостач"[: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марина Вiкторiвна Голоколєнцева ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 76 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Holokolientseva.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ПП «Агропостач». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на його формування. В роботі охарактеризовано етапи формування концепції комплексу маркетингу підприємства та надано характеристику його основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПП «Агропостач». Проаналізовано конкурентне середовище підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ПП «Агропостач», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій.en_US
dc.description.abstractThe paper examines modern trends in improving marketing activities using the example of PHC “Agropostach”. The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting its formation were also considered. The work describes the stages of the formation of the concept of the enterprise's marketing complex and provides a description of its main components. Economic and marketing activity of PHC “Agropostach” was analyzed. The competitive environment of the organization's enterprise was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of PHC “Agropostach” were developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleАналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку роздрібної торгівлі (на прикладі ПП «Агропостач»)en_US
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the enterprise's marketing activities in the retail market (on the example of PHC “Agropostach”)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holokolientseva2024.pdf273,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Голоколєнцева.pdf181,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.