Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18160
Title: Аналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку роздрібної торгівлі (на прикладі ПП «Агропостач»)
Other Titles: Analysis and improvement of the enterprise's marketing activities in the retail market (on the example of PHC “Agropostach”)
Authors: Голоколєнцева, М.В.
Citation: Голоколєнцева М.В. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства на ринку роздрiбної торгiвлi (на прикладi ПП "Агропостач"[: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Марина Вiкторiвна Голоколєнцева ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 76 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing communications
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Abstract: У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ПП «Агропостач». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на його формування. В роботі охарактеризовано етапи формування концепції комплексу маркетингу підприємства та надано характеристику його основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПП «Агропостач». Проаналізовано конкурентне середовище підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ПП «Агропостач», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The paper examines modern trends in improving marketing activities using the example of PHC “Agropostach”. The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting its formation were also considered. The work describes the stages of the formation of the concept of the enterprise's marketing complex and provides a description of its main components. Economic and marketing activity of PHC “Agropostach” was analyzed. The competitive environment of the organization's enterprise was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of PHC “Agropostach” were developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI: http://local.lib/diploma/2024Holokolientseva.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holokolientseva2024.pdf273,22 kBAdobe PDFView/Open
Реферат_Голоколєнцева.pdf181,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.