Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18161
Назва: | Удосконалення маркетингових комунікацій «Смажимо каву в Одесі» |
Інші назви: | Improvement of marketing communications for «Smazhymo kavu v Odesi» |
Автори: | Гринкевич, А.В. |
Бібліографічний опис: | Гринкевич А.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй "Смажимо каву в Одесi": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Артем Володимирович Гринкевич ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 93 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | «Смажимо каву в Одесі» маркетингові комунікації удосконалення маркетингових комунікацій оцінка ефективності кав’ярня «Smazhymo kavu v Odesi» marketing communications marketing communications improvement performance evaluation coffee shop |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємстві. Дано характеристику інструментам маркетингових комунікацій та визначено методи оцінки ефективності використання маркетингових комунікацій на підприємстві.
Проаналізовано загальну організаційно-економічну характеристику «Смажимо каву в Одесі»; проаналізовано стан маркетингових комунікацій підприємства.
Запропоновано впровадження бонусної програми та оптимізацію стратегії комунікацій у соціальних мережах та розраховано економічний та комунікативний ефект. The paper examines the theoretical aspects of marketing communications at the enterprise. The characteristics of marketing communications tools are given and the methods of evaluating the effectiveness of the use of marketing communications at the enterprise are defined. The general organizational and economic characteristics of "Let's roast coffee in Odessa" are analyzed; the state of the company's marketing communications was analyzed. The introduction of the bonus program and the optimization of the communication strategy in social networks are proposed, and the economic and communicative effect is calculated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2024Hrynkevych.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Гринкевич Артем .pdf | 475,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Hrynkevych.pdf | 4,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.