Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДульдєєв, Р.В.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:12:35Z-
dc.date.available2024-08-09T08:12:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДульдєєв Р.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй закладiв вищої освiти на прикладi Одеського нацiонального економiчного унiверситету: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Руслан Валерйович Дульдєєв ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 87 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Duldeev.pdf-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню удосконалення маркетингових комунікацій закладів вищої освіти на прикладі Одеського національного економічного університету. У роботі проаналізовано історичний розвиток ОНЕУ та сучасний стан його маркетингових комунікацій. Виконано комплексний аналіз елементів маркетингового комплексу університету, включаючи товар, ціну, місце, просування та персонал. На основі зібраних даних та проведеного аналізу запропоновано конкретні напрями удосконалення маркетингових комунікацій ОНЕУ, серед яких розширення каналів комунікації, зміцнення бренду університету, поліпшення внутрішньої комунікації, підтримка студентських ініціатив та проведення регулярних опитувань і досліджень. Результати дослідження можуть бути використані керівництвом ОНЕУ для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, що сприятиме покращенню іміджу університету, залученню більшої кількості абітурієнтів та підвищенню рівня задоволеності студентівen_US
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the study of the improvement of marketing communications of institutions of higher education on the example of Odesa National University of Economics. The work analyzes the historical development of ONEU and the current state of its marketing communications. A comprehensive analysis of the elements of the university's marketing mix was performed, including product, price, place, promotion and personnel. On the basis of the collected data and the conducted analysis, specific directions for improving ONEU's marketing communications are proposed, including expanding communication channels, strengthening the university's brand, improving internal communication, supporting student initiatives, and conducting regular surveys and research. The results of the study can be used by the leadership of ONEU to improve the effectiveness of marketing communications, which will contribute to improving the image of the university, attracting more applicants and increasing the level of student satisfaction-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectопитуванняen_US
dc.subjectворонка продажівen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectOdesa National University of Economicsen_US
dc.subjectpollen_US
dc.subjectsales funnelen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій закладів вищої освіти на прикладі Одеського національного економічного університетуen_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of higher education institutions on the example of Odesa National University of Economicsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Duldeev2024.pdf277,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Дульдеев_реферат (1).pdf495,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.