Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18163
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій закладів вищої освіти на прикладі Одеського національного економічного університету
Other Titles: Improvement of marketing communications of higher education institutions on the example of Odesa National University of Economics
Authors: Дульдєєв, Р.В.
Citation: Дульдєєв Р.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй закладiв вищої освiти на прикладi Одеського нацiонального економiчного унiверситету: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Руслан Валерйович Дульдєєв ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 87 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
Одеський національний економічний університет
опитування
воронка продажів
marketing
marketing communications
Odesa National University of Economics
poll
sales funnel
Abstract: Дипломна робота присвячена дослідженню удосконалення маркетингових комунікацій закладів вищої освіти на прикладі Одеського національного економічного університету. У роботі проаналізовано історичний розвиток ОНЕУ та сучасний стан його маркетингових комунікацій. Виконано комплексний аналіз елементів маркетингового комплексу університету, включаючи товар, ціну, місце, просування та персонал. На основі зібраних даних та проведеного аналізу запропоновано конкретні напрями удосконалення маркетингових комунікацій ОНЕУ, серед яких розширення каналів комунікації, зміцнення бренду університету, поліпшення внутрішньої комунікації, підтримка студентських ініціатив та проведення регулярних опитувань і досліджень. Результати дослідження можуть бути використані керівництвом ОНЕУ для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, що сприятиме покращенню іміджу університету, залученню більшої кількості абітурієнтів та підвищенню рівня задоволеності студентів
The thesis is devoted to the study of the improvement of marketing communications of institutions of higher education on the example of Odesa National University of Economics. The work analyzes the historical development of ONEU and the current state of its marketing communications. A comprehensive analysis of the elements of the university's marketing mix was performed, including product, price, place, promotion and personnel. On the basis of the collected data and the conducted analysis, specific directions for improving ONEU's marketing communications are proposed, including expanding communication channels, strengthening the university's brand, improving internal communication, supporting student initiatives, and conducting regular surveys and research. The results of the study can be used by the leadership of ONEU to improve the effectiveness of marketing communications, which will contribute to improving the image of the university, attracting more applicants and increasing the level of student satisfaction
URI: http://local.lib/diploma/2024Duldeev.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Duldeev2024.pdf277,49 kBAdobe PDFView/Open
Дульдеев_реферат (1).pdf495,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.