Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄпур, В.В.-
dc.date.accessioned2024-08-09T08:19:09Z-
dc.date.available2024-08-09T08:19:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЄпур В.В. Вибiр i обгрунтування маркетингової стратегiї ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Володимир Володимирович Єпур ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Yepur1.pdf-
dc.description.abstractОдеський національний економічний університет. – Одеса, 2024. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи вибору та обґрунтування маркетингової стратегії ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено аналіз маркетингового середовища підприємства, розроблено рекомендації щодо маркетингових заходів стосовно вдосконалення маркетингової системи. З урахуванням зовнішніх на внутрішніх показників, специфіки продукції підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» та ринку, обґрунтовано обрану стратегію, розроблено маркетингові заходи щодо втримання позицій і підвищення конкурентоспроможностіen_US
dc.description.abstractOdesa National University of Economics. - Odesa, 2024. In the qualification paper, the theoretical and methodological foundations of the selection and justification of the marketing strategy of Telekart-Prylad LLC were considered, the marketing environment of the enterprise was analyzed, and recommendations were developed regarding marketing measures to improve the marketing system. Taking into account external and internal indicators, the specifics of the products of Telekart-Prylad LLC and the market, a well-reasoned strategy was chosen, marketing measures were developed to maintain positions and increase competitiveness-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectрозробка маркетингуen_US
dc.subjectматриця БКГen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectmarketing developmenten_US
dc.subjectBKG matrixen_US
dc.titleВибір і обґрунтування маркетингової стратегії ТОВ «Телекарт-Прилад»en_US
dc.title.alternativeChoice and justification of the marketing strategy of Telekart-Prylad LLC"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yepur2024.pdf299,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Єпур_реферат.pdf497,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.