Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18164
Назва: Вибір і обґрунтування маркетингової стратегії ТОВ «Телекарт-Прилад»
Інші назви: Choice and justification of the marketing strategy of Telekart-Prylad LLC"
Автори: Єпур, В.В.
Бібліографічний опис: Єпур В.В. Вибiр i обгрунтування маркетингової стратегiї ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика / Володимир Володимирович Єпур ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 95 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова стратегія
ринок
конкуренція
аналіз
розробка маркетингу
матриця БКГ
marketing strategy
market
competition
analysis
marketing development
BKG matrix
Короткий огляд (реферат): Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2024. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи вибору та обґрунтування маркетингової стратегії ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено аналіз маркетингового середовища підприємства, розроблено рекомендації щодо маркетингових заходів стосовно вдосконалення маркетингової системи. З урахуванням зовнішніх на внутрішніх показників, специфіки продукції підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» та ринку, обґрунтовано обрану стратегію, розроблено маркетингові заходи щодо втримання позицій і підвищення конкурентоспроможності
Odesa National University of Economics. - Odesa, 2024. In the qualification paper, the theoretical and methodological foundations of the selection and justification of the marketing strategy of Telekart-Prylad LLC were considered, the marketing environment of the enterprise was analyzed, and recommendations were developed regarding marketing measures to improve the marketing system. Taking into account external and internal indicators, the specifics of the products of Telekart-Prylad LLC and the market, a well-reasoned strategy was chosen, marketing measures were developed to maintain positions and increase competitiveness
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Yepur1.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yepur2024.pdf299,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Єпур_реферат.pdf497,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.