Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18167
Назва: Особливості маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Одескабель»)
Інші назви: Specifications of enterprise marketing communications (on the example of LLC Odeskabel)
Автори: Калюжний, Д.Р.
Бібліографічний опис: Калюжний Д.Р. Особливостi маркетингових комунiкацiй пiдприємства (на прикладi ТОВ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Денис Ростиславович Калюжний ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 64 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових комунікацій та надано характеристику їх основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення маркетингових комунікацій ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та економічну ефективність від запровадження пропозицій
The paper examines modern trends in the improvement of the marketing communications complex using the example of LLC Odeskabel. The theoretical aspects of the formation of a complex of marketing communications were studied, and the main factors influencing the formation of marketing communications were also considered. The work describes the stages of marketing communication formation and provides a description of their main components. The economic and marketing activities of LLC Odeskabel were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving marketing communications of LLC Odeskabel were developed, costs for improving the marketing communications complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kalyuzhny.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Калюжний.pdf187,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kalyuzhny2024.pdf272,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.