Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18168
Назва: Маркетингова діяльність студії йоги та розтяжки «Place Y&S»
Інші назви: Marketing activity of yoga and stretching studio "Place Y&S"
Автори: Кириченко, І.В.
Бібліографічний опис: Кириченко І.В. Маркетингова дiяльнiсть студiї йоги та розтяжки "Place Y&S": квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iнна Вiталiївна Кириченко ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 106 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: студія йоги та розтяжки
маркетинговий комплекс
конкуренти
стратегія розвитку
yoga and stretching studio
marketing complex
competitors
development strategy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та завдань маркетингової діяльності, розглянуто основні відмінності у просуванні товарів та послуг. Проаналізовано специфіку маркетингової діяльності студій йоги в різних країнах світу. Визначено перспективу розвитку сфери йоги у світі та в Україні. Розглянуто доцільність впровадження комплексу маркетингу в діяльність студії йоги та розтяжки. Проаналізовано загальну організаційно-економічну характеристику студії йоги та розтяжки «Place Y&S», маркетинговий комплекс послуг «7Р» студії йоги та розтяжки «Place Y&S», діяльність основних конкурентів студії йоги та розтяжки «Place Y&S». Запропоновано розробку стратегії просування в соціальних мережах, таких як Instagram та TikTok; відкриття нового філіалу як можливий спосіб розвитку та просування студії йоги та розтяжки «Place Y&S».
The work deals with the theoretical aspects of the essence and tasks of marketing activity, and examines the main differences in the promotion of goods and services. The specifics of marketing activities of yoga studios in different countries of the world are analyzed. The perspective of the development of the field of yoga in the world and in Ukraine has been determined. The expediency of implementing a marketing complex in the activity of a yoga and stretching studio is considered. Author analysis the general organizational and economic characteristics of the yoga and stretching studio "Place Y&S", the marketing complex of "7P" services of the yoga and stretching studio "Place Y&S", the activities of the main competitors of the yoga and stretching studio "Place Y&S". The qualification work provides proposals for the development of a promotion strategy in social networks such as Instagram and TikTok is proposed; opening a new branch as a possible way to develop and promote yoga and stretching studio "Place Y&S".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kyrychenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кириченко Інна .pdf466,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kyrychenko2024.pdf561,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.