Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18171
Назва: Подкасти як маркетинговий інструмент креативної агенції “Rocketmen”
Інші назви: Podcasts as a marketing tool of “Rocketmen” creative agency
Автори: Копитко, Т.С.
Бібліографічний опис: Копитко Т.С. Подкасти як маркетинговий iнструмент креативної агенцiї "Rocketmen": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Сергiївна Копитко ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2024. - 89 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
комунікації
подкаст
marketing
marketing activities
marketing communications
communications
podcast
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового комплексу та зокрема маркетингових комунікацій і їхньої трансформації у сучасному конкурентному та диджиталізованому середовищі. Розглянуто поняття і структуру маркетингових комунікацій, місце подкастів у маркетингових комунікаціях сучасних підприємств та зокрема креативної агенції “Rocketmen” з її комунікаційним продуктом – подкастом «Бесіда про бренди». Проаналізовано маркетингове середовище підприємства: місце агенції на креативному ринку на основі багатокутника конкурентоспроможності, вплив зовнішніх чинників за допомогою PEST-аналізу, вплив внутрішніх чинників, виявлення можливостей та загроз за допомогою SWOT-аналізу. Значну увагу виділено розгляду й аналізу маркетингових комунікацій підприємства, зокрема ефективності подкасту «Бесіда про бренди» у просуванні агенції та підвищенні її іміджу. Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення маркетингових комунікацій підприємства, розвитку подкасту та його використання у воронці залучення клієнтів в агенцію
The work deals with the theoretical aspects of the marketing mix, particularly focusing on marketing communications and their transformation in the modern competitive and digitalized environment. The concepts and structure of marketing communications are explored, as well as the role of podcasts in the marketing communications of contemporary enterprises, with a specific look at the creative agency "Rocketmen" and its communication product, the podcast "Besida pro brandy" Author analysis the agency's position in the creative market based on the competitiveness polygon, the impact of external factors using PEST analysis, the influence of internal factors, and the identification of opportunities and threats through SWOT analysis. Significant attention is given to the review and analysis of the enterprise's marketing communications, particularly the effectiveness of the "Besida pro brandy" podcast in promoting the agency and enhancing its image. The qualification work provides proposals for improving the enterprise's marketing communications, developing the podcast, and utilizing it in the client acquisition funnel for the agency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kopytko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Копитко Тетяна .pdf234,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kopytko2024.pdf360,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.