Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнєва, А.Л.-
dc.date.accessioned2024-08-09T11:05:41Z-
dc.date.available2024-08-09T11:05:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКорнєва А.Л. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства на прикладi автошколи "ТурбоДрайв": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Леонiдiвна Корнєва ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко . - ОНЕУ , 2024. - 106 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Korneva.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються ключові поняття та методи маркетингового планування. Розглянуто завдання та цілі розробки плану маркетингу для підприємства. Оглянуто маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано маркетинговий комплекс та конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано довгострокові цілі підприємства. Впорядковано цілі маркетингової діяльності на підприємстві "ТурбоДрайв". Обґрунтовано запропонований маркетинговий план та оцінити результати його впровадження.en_US
dc.description.abstractThe work considers the key concepts and methods of marketing planning. The tasks and goals of developing a marketing plan for an enterprise are considered. The marketing activity of the enterprise was reviewed. The marketing complex and the competitiveness of the enterprise are analyzed. The long-term goals of the enterprise were analyzed. The goals of marketing activity at the " TURBODRIVE " enterprise have been streamlined. The proposed marketing plan is substantiated and the results of its implementation are evaluated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectекономічний станen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетинговий планen_US
dc.subjectцільen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjecteconomic conditionen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing planen_US
dc.subjectgoalen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємства на прикладі автошколи «ТурбоДрайв»en_US
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing plan for the TURBODRIVE enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Корнева.pdf179,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Korneva2024.pdf314,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.