Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18175
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»
Інші назви: Organization of marketing activities of the enterprise and ways of its improvement on the example of Telekart-Prylad LLC"
Автори: Криулін, Є.М.
Бібліографічний опис: Криулін Є.М. Органiзацiя маркетингової дiльностi пiдприємства та шляхи її удосконалення на прикладi ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Євгенiй Миколайович Криулiн ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 86 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
організація маркетингової діяльності
департамент маркетингу
виставкова діяльність
комунікаційна політика
marketing
marketing activity
organization of marketing activities
marketing department
exhibition activity
communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції організації та вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі промислового підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано процес управління маркетингом на підприємстві; розглянуто стратегії маркетингу; охарактеризовано особливості оцінки ефективності маркетингу. Охарактеризовано сучасний загально-економічний стан досліджуваного суб’єкта; здійснено аналіз маркетингового середовища, проведено STEP-аналіз та SWOT-аналіз; досліджено конкурентне середовище та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності; вивчено стан маркетингової діяльності суб’єкта. Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності підприємства. Розраховано економічний та соціальний ефект від впровадження запропонованих заходів.
The work examines modern trends in the organization and improvement of marketing activities on the example of the industrial enterprise "Telekart-Prylad" LLC. The process of marketing management at the enterprise was analyzed; marketing strategies are considered; features of marketing effectiveness assessment are characterized. The current general economic condition of the subject under study is characterized; an analysis of the marketing environment was carried out, a STEP analysis and a SWOT analysis were carried out; the competitive environment was studied and its competitive advantages were assessed, the polygon of competitiveness was provided; the state of the subject's marketing activity was studied. Practical recommendations for improving the marketing activity of the enterprise are offered. The economic and social effect of the implementation of the proposed measures is calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kryulin.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryulin2024.pdf279,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Криулин_реферат.pdf490,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.