Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18175
Title: Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»
Other Titles: Organization of marketing activities of the enterprise and ways of its improvement on the example of Telekart-Prylad LLC"
Authors: Криулін, Є.М.
Citation: Криулін Є.М. Органiзацiя маркетингової дiльностi пiдприємства та шляхи її удосконалення на прикладi ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Євгенiй Миколайович Криулiн ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 86 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
організація маркетингової діяльності
департамент маркетингу
виставкова діяльність
комунікаційна політика
marketing
marketing activity
organization of marketing activities
marketing department
exhibition activity
communication policy
Abstract: У роботі розглядаються сучасні тенденції організації та вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі промислового підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано процес управління маркетингом на підприємстві; розглянуто стратегії маркетингу; охарактеризовано особливості оцінки ефективності маркетингу. Охарактеризовано сучасний загально-економічний стан досліджуваного суб’єкта; здійснено аналіз маркетингового середовища, проведено STEP-аналіз та SWOT-аналіз; досліджено конкурентне середовище та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності; вивчено стан маркетингової діяльності суб’єкта. Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності підприємства. Розраховано економічний та соціальний ефект від впровадження запропонованих заходів.
The work examines modern trends in the organization and improvement of marketing activities on the example of the industrial enterprise "Telekart-Prylad" LLC. The process of marketing management at the enterprise was analyzed; marketing strategies are considered; features of marketing effectiveness assessment are characterized. The current general economic condition of the subject under study is characterized; an analysis of the marketing environment was carried out, a STEP analysis and a SWOT analysis were carried out; the competitive environment was studied and its competitive advantages were assessed, the polygon of competitiveness was provided; the state of the subject's marketing activity was studied. Practical recommendations for improving the marketing activity of the enterprise are offered. The economic and social effect of the implementation of the proposed measures is calculated.
URI: http://local.lib/diploma/2024Kryulin.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryulin2024.pdf279,06 kBAdobe PDFView/Open
Криулин_реферат.pdf490,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.