Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18177
Назва: Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємств на прикладі ІЛОНА-ЛТД»
Інші назви: Improving the effectiveness of advertising activities of ILONA-LTD
Автори: Курін, Б.П.
Бібліографічний опис: Курін Б.П. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi пiдприємств на прикладi IЛОНА-ЛТД: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Богдан Петрович Курiн ; наук. кер. Кирило Геннадiйович Васильченко . - ОНЕУ , 2024. - 86 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: реклама
рекламна діяльність
маркетингова стратегія
ефективність реклами
конкурентоспроможність
ІЛОНА-ЛТД
маркетинг
інноваційні підходи
комунікаційні практики
advertising
advertising activities
marketing strategy
advertising effectiveness
competitiveness
ILONA-LTD
marketing
innovative approaches
communication practices
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти рекламної діяльності, включаючи основні поняття та підходи до реклами, роль реклами у сучасному бізнесі, а також вплив реклами на споживачів та ринок. Проаналізовано рекламну стратегію підприємства ІЛОНА-ЛТД, оцінку ефективності маркетингової діяльності та конкурентне середовище підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення рекламної діяльності ІЛОНА-ЛТД шляхом впровадження інноваційних підходів у рекламну стратегію та підвищення ефективності комунікаційних практик
The work deals with the theoretical aspects of advertising activities, including the main concepts and approaches to advertising, the role of advertising in modern business, and the impact of advertising on consumers and the market. The qualification work analyzes the advertising strategy of ILONA-LTD, the evaluation of marketing activities effectiveness, and the competitive environment of the company. The qualification work provides proposals for improving the advertising activities of ILONA-LTD by implementing innovative approaches in the advertising strategy and increasing the efficiency of communication practices.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Kurin.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurin2024.pdf307,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Курин.pdf139,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.