Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукашенко, І.С.-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:26:06Z-
dc.date.available2024-08-12T07:26:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛукашенко І.С. Особливостi маркетингової дiяльнiсть компанiї "MD Fashion" на ринку модного одягу: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iлона Сергiївна Лукашенко ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Lukashenko.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності компанії на ринку модного одягу, основні принципи та підходи до розробки ефективних маркетингових стратегій, а також їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності компанії «MD Fashion», зокрема, існуючі методи просування товарів, ефективність їхнього застосування та вплив на імідж компанії і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму удосконалення маркетингової діяльності для компанії «MD Fashion», яка включає використання різних інструментів, таких як соціальні мережі, цифровий маркетинг, рекламні кампанії, участь у міжнародних модних показах, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів комунікації та підвищення кваліфікації персоналу.en_US
dc.description.abstractmarketing activity in the fashion clothing market, the main principles and approaches to the development of effective marketing strategies, as well as their impact on the competitiveness of the enterprise. The current state of the marketing activities of the MD Fashion company was analyzed, in particular, the existing methods of product promotion, the effectiveness of their application and the impact on the company's image and customer loyalty. A comprehensive program for improving marketing activities for MD Fashion is proposed, which includes the use of various tools, such as social networks, digital marketing, advertising campaigns, participation in international fashion shows, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of communication channels and professional development of personnel.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмодний одягen_US
dc.subjectкомпанія «MD Fashion»en_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectрекламні заходиen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectканали комунікаціїen_US
dc.subjectклієнтська лояльністьen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectfashion clothingen_US
dc.subjectMD Fashion companyen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectadvertising activitiesen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjectcommunication channelsen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.titleОсобливості маркетингової діяльність компанії «MD Fashion» на ринку модного одягуen_US
dc.title.alternativePeculiarities of the marketing activity of the company "MD Fashion" in the fashion clothing marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Лукашенко.pdf335,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Lukashenko2024.pdf682,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.