Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18178
Title: Особливості маркетингової діяльність компанії «MD Fashion» на ринку модного одягу
Other Titles: Peculiarities of the marketing activity of the company "MD Fashion" in the fashion clothing market
Authors: Лукашенко, І.С.
Citation: Лукашенко І.С. Особливостi маркетингової дiяльнiсть компанiї "MD Fashion" на ринку модного одягу: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Iлона Сергiївна Лукашенко ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова діяльність
модний одяг
компанія «MD Fashion»
соціальні мережі
цифровий маркетинг
рекламні заходи
інноваційні технології
канали комунікації
клієнтська лояльність
marketing activity
fashion clothing
MD Fashion company
social networks
digital marketing
advertising activities
innovative technologies
communication channels
customer loyalty
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової діяльності компанії на ринку модного одягу, основні принципи та підходи до розробки ефективних маркетингових стратегій, а також їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингової діяльності компанії «MD Fashion», зокрема, існуючі методи просування товарів, ефективність їхнього застосування та вплив на імідж компанії і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму удосконалення маркетингової діяльності для компанії «MD Fashion», яка включає використання різних інструментів, таких як соціальні мережі, цифровий маркетинг, рекламні кампанії, участь у міжнародних модних показах, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів комунікації та підвищення кваліфікації персоналу.
marketing activity in the fashion clothing market, the main principles and approaches to the development of effective marketing strategies, as well as their impact on the competitiveness of the enterprise. The current state of the marketing activities of the MD Fashion company was analyzed, in particular, the existing methods of product promotion, the effectiveness of their application and the impact on the company's image and customer loyalty. A comprehensive program for improving marketing activities for MD Fashion is proposed, which includes the use of various tools, such as social networks, digital marketing, advertising campaigns, participation in international fashion shows, introduction of new technologies and products, support of social projects, development of communication channels and professional development of personnel.
URI: http://local.lib/diploma/2024Lukashenko.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Лукашенко.pdf335,67 kBAdobe PDFView/Open
Lukashenko2024.pdf682,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.