Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18182
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise
Автори: Мостова, К.В.
Бібліографічний опис: Мостова К.В. Управлiння маркетинговою дiяльнiстю пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Вадимiвна Мостова ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 83 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова діяльність
marketing activity
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми. В сучасних умовах особливого значення набуває проблема підтримки на належному рівні конкурентоспроможності підприємств провідних галузей національної економіки, зокрема, машинобудівного комплексу і прориву їх на світовий ринок. Для визначення джерел конкурентоспроможності машинобудівним підприємствам необхідно дослідити фактори її формування. Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та методичне забезпечення управління маркетинговими перевагами підприємства. Об’єктом дослідження є ПАТ «Одескабель». Предметом дослідження є управління маркетинговими перевагами підприємства ПАТ «Одескабель». Елементи наукової новизни. Ввизначені основні стікі переваги підприємства на базі яких сформовано його маркетингову стратегію на ринку кабельної продукції; обґрунтувано вибір маркетингової стратегії глибокого проникнення на ринок з використанням економіко–математичних методів моделювання.
Actuality of theme. In today's conditions, the problem of maintaining the competitiveness of enterprises in the leading branches of the national economy, in particular, the machine-building complex, and their breakthrough to the world market, is of particular importance. In order to determine the sources of competitiveness of machine-building enterprises, it is necessary to study the factors of its formation. The purpose and tasks of the research. The purpose of the study is theoretical justification and methodical management of the enterprise's marketing advantages. The object of the study is Odeskabel PJSC. The subject of the study is the management of marketing advantages of Odeskabel PJSC. Elements of scientific novelty. The main advantages of the enterprise are defined, on the basis of which its marketing strategy on the market of cable products is formed; the choice of a marketing strategy of deep penetration into the market using economic-mathematical modeling methods is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Mostova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Мостова.pdf781,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Mostova2024.pdf646,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.