Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, В.В.-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:52:01Z-
dc.date.available2024-08-12T07:52:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНездоймінов В.В. Аналiз та удосконалення рекламної дiяльностi пiдприємства на ринку косметичних товарiв (на прикладi ТОВ "Бьютi Груп"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Валерiй Валерiйовпч Нездоймiнов ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Nezdoyminov.pdf-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти формування рекламної діяльності підприємства, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування рекламної діяльності. В роботі охарактеризовано етапи формування рекламної діяльності та надано характеристику її основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Бьюті Груп». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Бьюті Груп», розраховано витрати на вдосконалення рекламної діяльності підприємства та економічну ефективність від запровадження пропозицій.en_US
dc.description.abstractThe paper examines modern trends in the improvement of the company's advertising activity using the example of LLC "Beauty Group". The theoretical aspects of the formation of advertising activity of the enterprise were studied, and the main factors affecting the formation of advertising activity were also considered. The paper characterizes the stages of the formation of advertising activity and provides a description of its main components. The economic and marketing activities of LLC "Beauty Group" were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the advertising activity of LLC "Beauty Group" were developed, costs for improving the advertising activity of the enterprise and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.titleАналіз та удосконалення рекламної діяльності підприємства на ринку косметичних товарів (на прикладі ТОВ «Бьюті Груп»)en_US
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the company's advertising activity on the market of cosmetic products (on the example of LLC "Beauty Group")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nezdoyminov2024.pdf287,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Нездоймінов.pdf190,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.