Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18188
Назва: Комунікативна політика в системі маркетингу (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)
Інші назви: Communication policy in the marketing system (on the example of Telekart-Prylad LLC)
Автори: Оукел, С.М.
Бібліографічний опис: Оукел С.М. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу (на прикладi ТОВ "Телекарт-Прилад") [Електронний ресурс] : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Самєр Мохаммед Оукел ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 89 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комунікаційна політика
виставкова діяльність
логотип
вдосконалення комунікаційної політики
marketing
communication policy
exhibition activities
logo
improvement of communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено поточний стан комунікаційної діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», виявлено основні недоліки та запропоновано конкретні заходи для їх усунення. Серед головних недоліків визначено пасивність комунікаційної політики, відсутність активності в соціальних мережах, використання застарілого логотипу та недостатню участь у галузевих виставках. На основі проведеного аналізу запропоновано такі основні заходи: зміна логотипу підприємства для підвищення його сучасності та привабливості, а також усунення плутанини, що виникає через використання старого та нового логотипів одночасно; оновлення офіційного веб-сайту підприємства для покращення його функціональності, зручності для користувачів та підвищення конверсії; участь у VIІ Міжнародній спеціалізованій виставці «Electro Install 2024» з метою підвищення видимості бренду, залучення нових клієнтів та партнерів, а також для аналізу конкурентного середовища. Запропоновані заходи спрямовані на активізацію комунікаційної політики підприємства, підвищення його впізнаваності та репутації, що, в свою чергу, має сприяти збільшенню обсягів продажів, розширенню ринків збуту та зміцненню позицій ТОВ «Телекарт-Прилад» на ринку.
The article examines the current state of communication activities of Telekart-Prylad LLC, identifies the main shortcomings and proposes specific measures to eliminate them. Among the main shortcomings are the passivity of the communication policy, lack of activity in social networks, use of an outdated logo and insufficient participation in industry exhibitions. Based on the analysis, the following main measures are proposed: changing the company's logo to increase its modernity and attractiveness, as well as eliminating confusion arising from the use of old and new logos at the same time; updating the official website of the company to improve its functionality, user friendliness and increase conversion; participation in the VIII International Specialized Exhibition “Electro Install 2024” to increase brand visibility, attract new customers and partners, as well as to analyze the competitive environment. The proposed measures are aimed at intensifying the company's communication policy, increasing its recognition and reputation, which, in turn, should help increase sales, expand sales markets and strengthen Telekart-Prylad LLC's position in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Nikonov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oukel2024.pdf290,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Оукел_реферат.pdf192,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.