Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасхін, О.Г.-
dc.date.accessioned2024-08-12T08:35:40Z-
dc.date.available2024-08-12T08:35:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПасхін О.Г. Дослiдження адаптацiї маркетингових стратегiй готельних пiдприємств до нових умов, спричинених воєнним станом: виклики та можливостi на прикладi"ПРЕМЬЕР-ПАЛАС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олексiй Геннадiйович Пасхiн ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 81 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Paskhin.pdf-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес розробки маркетингових інструментів готелю. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі готельного підприємства «Premier Palace Hotel». Основні теоретичні принципи маркетингової політики. Містить характеристику основних понять маркетингу, особливостей маркетингу, проводиться аналіз маркетингової політики у світовій готельній мережі. Дослідження функціонування маркетингової політики у національній готельній мережі. Інструменти маркетингової політики для розвитку готельного підприємства «Premier Palace Hotel». Пропонуються шляхи оптимізації відділу маркетингу у готелі «Premier Palace Hotel», виділяються напрями підвищення кількості гостей готелю за допомогою створення відділу digital-маркетингу. Структура та обсяг роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатку. Загальний обсяг випускної роботи становить 85 сторінокen_US
dc.description.abstractThe object of study - the process of developing marketing tools of the hotel. The subject of research - theoretical and practical aspects of improving marketing activities on the example of the hotel company "Premier Palace Hotel". Basic theoretical principles of marketing policy. Contains a description of the basic concepts of marketing, features of marketing, analysis of marketing policy in the global hotel chain. Study of the functioning of marketing policy in the national hotel chain. Marketing policy tools for the development of the Premier Palace Hotel. There are ways to optimize the marketing department at the Premier Palace Hotel, and ways to increase the number of hotel guests by creating a digital marketing department. Structure and scope of work. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources used, an appendix. The total volume of the final work is 85 pages. The work contains 12 tables and 6 figures. The list of used sources includes 40 names-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectdigital – маркетингen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectdigital – marketingen_US
dc.titleДослідження адаптації маркетингових стратегій готельних підприємств до нових умов, спричинених воєнним станом: виклики та можливості (на прикладі «ПРЕМЬЕР-ПАЛАС»)en_US
dc.title.alternative"Study of adaptation of marketing strategies of hotel enterprises to new conditions caused by the state of war: challenges and opportunities (on the example of "PREMIER-PALAS")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paskhin2024.pdf313,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Пасхін.pdf251,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.