Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18190
Title: Дослідження адаптації маркетингових стратегій готельних підприємств до нових умов, спричинених воєнним станом: виклики та можливості (на прикладі «ПРЕМЬЕР-ПАЛАС»)
Other Titles: "Study of adaptation of marketing strategies of hotel enterprises to new conditions caused by the state of war: challenges and opportunities (on the example of "PREMIER-PALAS")
Authors: Пасхін, О.Г.
Citation: Пасхін О.Г. Дослiдження адаптацiї маркетингових стратегiй готельних пiдприємств до нових умов, спричинених воєнним станом: виклики та можливостi на прикладi"ПРЕМЬЕР-ПАЛАС": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олексiй Геннадiйович Пасхiн ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус . - ОНЕУ , 2024. - 81 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
маркетингова політика
digital – маркетинг
marketing communications
marketing policy
digital – marketing
Abstract: Об'єкт дослідження – процес розробки маркетингових інструментів готелю. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі готельного підприємства «Premier Palace Hotel». Основні теоретичні принципи маркетингової політики. Містить характеристику основних понять маркетингу, особливостей маркетингу, проводиться аналіз маркетингової політики у світовій готельній мережі. Дослідження функціонування маркетингової політики у національній готельній мережі. Інструменти маркетингової політики для розвитку готельного підприємства «Premier Palace Hotel». Пропонуються шляхи оптимізації відділу маркетингу у готелі «Premier Palace Hotel», виділяються напрями підвищення кількості гостей готелю за допомогою створення відділу digital-маркетингу. Структура та обсяг роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатку. Загальний обсяг випускної роботи становить 85 сторінок
The object of study - the process of developing marketing tools of the hotel. The subject of research - theoretical and practical aspects of improving marketing activities on the example of the hotel company "Premier Palace Hotel". Basic theoretical principles of marketing policy. Contains a description of the basic concepts of marketing, features of marketing, analysis of marketing policy in the global hotel chain. Study of the functioning of marketing policy in the national hotel chain. Marketing policy tools for the development of the Premier Palace Hotel. There are ways to optimize the marketing department at the Premier Palace Hotel, and ways to increase the number of hotel guests by creating a digital marketing department. Structure and scope of work. The work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of sources used, an appendix. The total volume of the final work is 85 pages. The work contains 12 tables and 6 figures. The list of used sources includes 40 names
URI: http://local.lib/diploma/2024Paskhin.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paskhin2024.pdf313,85 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Пасхін.pdf251,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.