Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидорова, В.Д.-
dc.date.accessioned2024-08-12T10:30:49Z-
dc.date.available2024-08-12T10:30:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСидорова В.Д. Удосконалення комунiкативної полiтики автопарку "GoodInvestAuto": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 07 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вiкторiя Дмитрiвна Сидорова ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська . - ОНЕУ , 2024. - 108 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Sidorova.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування комунікативної політики підприємств, основні принципи та підходи до розробки ефективних комунікативних стратегій, а також їх вплив на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано сучасний стан комунікативної політики автопарку «GoodInvestAuto», зокрема, існуючі методи комунікації, ефективність їхнього застосування та вплив на імідж підприємства і лояльність клієнтів. Запропоновано комплексну програму удосконалення комунікативної політики для автопарку «GoodInvestAuto», яка включає використання різних інструментів, таких як соціальні мережі, цифровий маркетинг, рекламні кампанії, участь у міжнародних виставках, впровадження нових технологій та продуктів, підтримка соціальних проєктів, розвиток каналів комунікації та підвищення кваліфікації персоналу.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the formation of communication policy of enterprises, the basic principles and approaches to the development of effective communication strategies, as well as their impact on the marketing activities of the enterprise. The current state of the communication policy of the «GoodInvestAuto» fleet is analyzed, in particular, the existing methods of communication, the effectiveness of their application and the impact on the image of the enterprise and customer loyalty. A comprehensive program for improving the communication policy for the «GoodInvestAuto» fleet is proposed, which includes the use of various tools, such as social networks, digital marketing, advertising campaigns, participation in international exhibitions, introduction of new technologies and products, support for social projects, development of communication channels and staff development-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectавтопарк «GoodInvestAuto»en_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectрекламні заходиen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectканали комунікаціїen_US
dc.subjectклієнтська лояльністьen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectGoodInvestAutoen_US
dc.subjectfleeten_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectpromotional eventsen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjectcommunication channelsen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.titleУдосконалення комунікативної політики автопарку «GoodInvestAuto»en_US
dc.title.alternativeImproving the communication policy of the «GoodInvestAuto» fleeten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sidorova2024.pdf668,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат Сидорова В.pdf226,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.