Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТихиолиз, В.В.-
dc.date.accessioned2024-08-12T10:46:26Z-
dc.date.available2024-08-12T10:46:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТихиолиз В.В. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi Одеського нацiонального економiчного унiверситету: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вячеслав Вячеславович Тихолиз ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 80 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18201-
dc.description.abstractЦя робота досліджує ефективність рекламних кампаній Одеського національного економічного університету (ОНЕУ) та пропонує рекомендації щодо їх покращення. Враховуючи сучасні виклики та тенденції на ринку освітніх послуг, дослідження зосереджується на визначенні сильних і слабких сторін існуючих рекламних стратегій університету. Також воно пропонує нові підходи, які допоможуть ОНЕУ підвищити свою конкурентоспроможність та залучити більше абітурієнтів. Проаналізовано конкурентне середовище в інтернеті та аналіз удосконалення ефективності рекламної діяльності Одеського національного економічного університету. Для університету було запропонована покращення сайту, соціальних мереж, SMM.en_US
dc.description.abstractThis work examines the effectiveness of advertising campaigns of the Odessa National University of Economics (ONEU) and offers recommendations for their improvement. Taking into account the current challenges and trends in the market of educational services, the study focuses on identifying the strengths and weaknesses of the existing advertising strategies of the university. It also offers new approaches that will help ONEU to increase its competitiveness and attract more applicants. The competitive environment on the Internet and the analysis of improving the effectiveness of the advertising activity of the Odesa National University of Economics were analyzed. For the university, it was proposed to improve the site, social networks, SMM-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectреклама діяльністьen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectadvertising activityen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.titleАналіз та удосконалення ефективності рекламноіі діяльності Одеського національного економічного університетуen_US
dc.title.alternativeAnalysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of Odessa National University of Economicsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тихолиз_реферат.pdf200,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Tykholiz.pdf719,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.