Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18201
Title: | Аналіз та удосконалення ефективності рекламноіі діяльності Одеського національного економічного університету |
Other Titles: | Analysis and improvement of the effectiveness of advertising activities of Odessa National University of Economics |
Authors: | Тихиолиз, В.В. |
Citation: | Тихиолиз В.В. Аналiз та удосконалення ефективностi рекламної дiяльностi Одеського нацiонального економiчного унiверситету: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Вячеслав Вячеславович Тихолиз ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало . - ОНЕУ , 2024. - 80 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | SMM реклама діяльність соціальні мережі конкурентоспроможність Інтернет SWOT-аналіз advertising activity social networks competitiveness Internet SWOT analysis |
Abstract: | Ця робота досліджує ефективність рекламних кампаній Одеського національного економічного
університету (ОНЕУ) та пропонує рекомендації щодо їх покращення. Враховуючи сучасні
виклики та тенденції на ринку освітніх послуг, дослідження зосереджується на визначенні
сильних і слабких сторін існуючих рекламних стратегій університету. Також воно пропонує
нові підходи, які допоможуть ОНЕУ підвищити свою конкурентоспроможність та залучити
більше абітурієнтів.
Проаналізовано конкурентне середовище в інтернеті та аналіз удосконалення ефективності
рекламної діяльності Одеського національного економічного університету.
Для університету було запропонована покращення сайту, соціальних мереж, SMM. This work examines the effectiveness of advertising campaigns of the Odessa National University of Economics (ONEU) and offers recommendations for their improvement. Taking into account the current challenges and trends in the market of educational services, the study focuses on identifying the strengths and weaknesses of the existing advertising strategies of the university. It also offers new approaches that will help ONEU to increase its competitiveness and attract more applicants. The competitive environment on the Internet and the analysis of improving the effectiveness of the advertising activity of the Odesa National University of Economics were analyzed. For the university, it was proposed to improve the site, social networks, SMM |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18201 |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тихолиз_реферат.pdf | 200,02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
2024Tykholiz.pdf | 719,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.