Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18202
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ТОВ «Українська Експедиційна Група»)
Інші назви: Improvement of the marketing complex (on the example of LLC "Ukrainian Expedition Group")
Автори: Токмілова, Т.С.
Бібліографічний опис: Токмілова Т.С. Удосконалення комплексу маркетингу на прикладi ТОВ "Українська Експедицiйна Група": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Тетяна Сергiївна Токмiлова ; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ , 2024. - 77 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
marketing
marketing mix
communications
competition
marketing environment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «Українська Експедиційна Група». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на його формування. В роботі охарактеризовано етапи формування концепції комплексу маркетингу підприємства та надано характеристику його основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Українська Експедиційна Група». Проаналізовано конкурентне середовище підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «Українська Експедиційна Група», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій
The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting its formation were also considered. The work describes the stages of the formation of the concept of the enterprise's marketing complex and provides a description of its main components. Economic and marketing activity of LLC "Ukrainian Expedition Group" was analyzed. The competitive environment of the organization's enterprise was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of LLC "Ukrainian Expedition Group" were developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Tokmilova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokmilova2024.pdf272,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Петрейко.pdf189,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.