Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧечельницький, О.І.-
dc.date.accessioned2024-08-12T11:16:27Z-
dc.date.available2024-08-12T11:16:27Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧечельницький О.І. Пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємства "ЕКОХЛIБ" на основi ефективної взаємодiї логiстики i маркетингу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олег Iгорович Чечельницький ; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська . - ОНЕУ , 2024. - 126 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Chechelnytskyi.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства на прикладі підприємства Хлібопекарні «ЕКОХЛІБ». Проведено теоретичний аналіз наукових праць на досліджувану тему. Опрацьовано поняття і сутність конкурентоспроможності, визначено роль логістики як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємства, що було визначено як один із стратегічних аспектів ефективного управління, обґрунтовано необхідність організації маркетингово-логістичної діяльності в системі управління конкурентоспроможністю підприємства як ключового чинника досягнення успіху на ринку Проаналізовано маркетингову діяльність та логістичну систему підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності Хлібопекарні «ЕКОХЛІБ». Запропоновано пропозиції з підвищення рівня конкурентоспроможності Хлібопекарні «ЕКОХЛІБ» на ринку хліба та хлібобулочних виробів, розроблено рекомендації щодо поліпшення маркетингової та логістичної діяльності підприємства як основних елементів конкурентоспроможності.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of the enterprise's competitiveness on the example of the "EKOHLIB" Bakery enterprise. A theoretical analysis of scientific works on the researched topic was carried out. The concept and essence of competitiveness were elaborated, the role of logistics as a factor in increasing the competitiveness of the enterprise was determined, which was defined as one of the strategic aspects of effective management, the need for the organization of marketing and logistics activities in the management system of the enterprise's competitiveness as a key factor in achieving success on the market was substantiated The marketing activity and logistics system of the enterprise were analyzed, and the competitiveness of "EKOHLIB" Bakery was evaluated. Proposals for improving the level of competitiveness of the "EKOHLIB" Bakery in the market of bread and bakery products were proposed, recommendations were developed for improving the marketing and logistics activities of the enterprise as the main elements of competitiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectлогістична діяльністьen_US
dc.subjectхлібопекарська галузьen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectlogistic activityen_US
dc.subjectbakery industryen_US
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємства «ЕКОХЛІБ» на основі ефективної взаємодії логістики і маркетингуen_US
dc.title.alternativeIncreasing the competitiveness of the "EKOHLIB" enterprise based on the effective interaction of logistics and marketingen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКОГО ОЛЕГА.pdf244,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Chechelnytskyi2024.pdf239,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.