Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповалова, К.А.-
dc.date.accessioned2024-08-12T11:27:39Z-
dc.date.available2024-08-12T11:27:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШаповалова К.А. Маркетинг пiдприємства сфери послуг на прикладi ТОВ "Стомiт": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Крiстiна Анатолiївна Шаповалова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2024Shapovalova.pdf-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Стоміт»; здійснено огляд ринку сфери послуг в Україні; проведено PEST-аналіз та SWOT-аналіз; розроблено напрямки вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Стоміт». Запропоновано шляхи вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства: запропоновано створення власного веб-сайту та організація маркетингового відділу. Реалізація розробленої маркетингової програми та запропонованих шляхів вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Стоміт» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме росту дохідності, економічного потенціалу та конкурентоспроможності.en_US
dc.description.abstractThe theoretical basis of ensuring the effectiveness of marketing activities of enterprises in the service sector is considered in the qualification work; economic and marketing activity of Stomit LLC was analyzed; an overview of the service sector market in Ukraine was carried out; PEST analysis and SWOT analysis were conducted; directions for improving the effectiveness of marketing activities of Stomit LLC were developed. Ways to improve the efficiency of the company's marketing activities are proposed: creation of its own website and organization of the marketing department are proposed. The implementation of the developed marketing program and the proposed ways of improving the effectiveness of the marketing activities of Stomit LLC improve all the main indicators of the company's activity, which will contribute to the growth of profitability, economic potential and competitiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectсфера послугen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjecteffectiveness of marketing activitiesen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectservice sectoren_US
dc.titleМаркетинг підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Стоміт»en_US
dc.title.alternativeMarketing of a service enterprise on the example of Stomit LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповалова_реферат.pdf494,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shapovalova2024.pdf307,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.