Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18208
Title: Маркетинг підприємства сфери послуг на прикладі ТОВ «Стоміт»
Other Titles: Marketing of a service enterprise on the example of Stomit LLC
Authors: Шаповалова, К.А.
Citation: Шаповалова К.А. Маркетинг пiдприємства сфери послуг на прикладi ТОВ "Стомiт": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Крiстiна Анатолiївна Шаповалова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2024. - 90 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
ефективність маркетингової діяльності
маркетингові дослідження
сфера послуг
marketing
marketing activity
effectiveness of marketing activities
marketing research
service sector
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери послуг; проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «Стоміт»; здійснено огляд ринку сфери послуг в Україні; проведено PEST-аналіз та SWOT-аналіз; розроблено напрямки вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Стоміт». Запропоновано шляхи вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства: запропоновано створення власного веб-сайту та організація маркетингового відділу. Реалізація розробленої маркетингової програми та запропонованих шляхів вдосконалення забезпечення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Стоміт» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме росту дохідності, економічного потенціалу та конкурентоспроможності.
The theoretical basis of ensuring the effectiveness of marketing activities of enterprises in the service sector is considered in the qualification work; economic and marketing activity of Stomit LLC was analyzed; an overview of the service sector market in Ukraine was carried out; PEST analysis and SWOT analysis were conducted; directions for improving the effectiveness of marketing activities of Stomit LLC were developed. Ways to improve the efficiency of the company's marketing activities are proposed: creation of its own website and organization of the marketing department are proposed. The implementation of the developed marketing program and the proposed ways of improving the effectiveness of the marketing activities of Stomit LLC improve all the main indicators of the company's activity, which will contribute to the growth of profitability, economic potential and competitiveness.
URI: http://local.lib/diploma/2024Shapovalova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шаповалова_реферат.pdf494,99 kBAdobe PDFView/Open
Shapovalova2024.pdf307,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.