Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18210
Назва: Маркетингові комунікації ТОВ «АН Юго-Запад» на ринку нерухомості
Інші назви: Marketing communications LLC "Yugo-Zapad" on the real estate market
Автори: Шкуренкова, В.М.
Бібліографічний опис: Шкуренкова В.М. Маркетинговi комунiкацiї ТОВ "АН Юго-Запад" на ринку нерухомостi": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Веронiка Михайлiвна Шкуренкова ; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 68 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингових комунікацій, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових комунікацій та надано характеристику основних складових. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ТОВ «АН ЮГО ЗАПАД». Проаналізовано конкурентне середовище організації та оцінено її конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «АН ЮГО ЗАПАД», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The paper examines modern trends in the improvement of the marketing communications complex using the example of LLC "Yugo-Zapad". The theoretical aspects of the formation of a complex of marketing communications were studied, and the main factors influencing the formation of marketing communications were also considered. The work describes the stages of marketing communication formation and provides a description of the main components. The economic and marketing activity of LLC "Yugo-Zapad" was analyzed. The competitive environment of the organization was analyzed and its competitive advantages were assessed, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing communications complex of LLC "Yugo-Zapad" were developed, costs for improving the marketing communications complex and economic efficiency from the introduction of proposals were calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Shkurenkova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Шкуренкова.pdf191,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shkurenkova2024.pdf277,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.