Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18247
Title: | Використання діалогічної взаємодії у підготовці фахівців соціономічної сфери |
Other Titles: | The use of dialogic interaction in the training of specialists in the socionomic sphere |
Authors: | Чусова, О.М. Chusova, O. |
Citation: | Чусова О. М. Використання діалогічної взаємодії у підготовці фахівців соціономічної сфери / О. М. Чусова // Забезпечення якості вищої освіти проблеми та перспективи розвитку : зб. матеріалів VII Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 6-7 березня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – С. 96-97. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | діалогічна взаємодія партисипативне управління принципи фасилітативної взаємодії активна партнерська позиція партисипативні методи навчання dialogical interaction participative management principles of facilitative interaction active partnership position participatory teaching methods |
Abstract: | В тезах розглянуто особливості діалогічної взаємодії викладача та студентів в процесі підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери. Охарактеризовано принципи фасилітативної взаємодії та специфічні умови партисипативного керівництва, визначено методи партисипативного управління. The theses consider the peculiarities of the dialogic interaction of the teacher and students in the process of training future specialists in the socionomic field. The principles of facilitative interaction and specific conditions of participative leadership are characterized, the methods of participative management are defined. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18247 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чусова О.М. Використання діалогічної взаємодії.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.