Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18249
Назва: Фактори та резерви підвищення прибутку на ТОВ «ЮГФУД»
Інші назви: Factors and reserves of profit raising at «YUGFUD» LLC
Автори: Прокопенко, К.В.
Бібліографічний опис: Прокопенко К.В. Фактори та резерви пiдвищення прибутку на ТОВ "ЮГФУД": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiя пiдприємницької дiяльностi" / Ксенiя Володимирiвна Прокопенко ; наук. кер. Олександр Григорович Янковий. - ОНЕУ, 2024. - 73 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: прибуток підприємства
ефективний асортимент продукції
торгова точка
рrofit of the enterprise
effective range of products
outlet
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи утворення прибутку підприємства. Проаналізовано стан прибутковості на ТОВ «ЮГФУД». Запропоновано ТОВ «ЮГФУД» формування ефективного асортименту продукції та посилення ринкової позиції підприємства за рахунок розширення мережі роздрібної торгівлі на основі відкриття нових торгових точок
The work deals with the theoretical and methodological bases of formation of profit of the enterprise. The state of return on «YUGFUD» LLC is analyzed. «YUGFUD» LLC is proposed to form an effective range of products and to strengthen the market position of the enterprise by expanding the retail network on the basis of opening new outlets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Prokopenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПрокопенкоРеферат.pdf547,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Prokopenko2024.pdf736,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.