Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18317
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства готельного бізнесу
Інші назви: Formation of the development strategy of the hotel business enterprise
Автори: Лутенко, С.С.
Бібліографічний опис: Лутенко С.С. Формування стратегiї розвитку пiдприємства готельного бiзнесу : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Софiя Сергiївна Лутенко ; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк . - ОНЕУ , 2024. - 61 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: розвиток
стратегія
фактори
готелі
сфера гостинності
інвестиційний проект
development
strategy
factors
hotels
hospitality industry
investment project
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сутність стратегії розвитку підприємства, їх види та особливості. Визначено, що на стратегічний розвиток будь-якого підприємства впливає багато факторів, які умовно можна розділити на різні групи. Найбільш поширена класифікація таких факторів – це їх поділ на внутрішні та зовнішні. Для того, аби обрати подальший шлях розвитку, підприємство повинно пройти основні етапи вибору стратегії. Готельний бізнес сьогодні переживає достатньо важкі часи. Не виключення й ТОВ «Мандруй з нами», яке отримало незначні прибутки в останні роки через повномасштабне вторгнення, проте залишається ліквідним і фінансово стійким. На основі проведеного аналізу, для укріплення своїх позицій на ринку гостинності ТОВ «Мандруй з нами» було запропоновано відкрити власну хімчистку, що принесе додатковий прибуток у сумі більше 7 млн. грн. за 3 роки.
The work examines the essence of enterprise development strategies, their types, and characteristics. It is determined that the strategic development of any enterprise is influenced by many factors, which can be conditionally divided into different groups. The most common classification of such factors is their division into internal and external ones. In order to choose the further path of development, the enterprise must go through the main stages of strategy selection. Today, the hotel business is experiencing rather difficult times. LLC "Travel with Us" is no exception, having earned modest profits in recent years due to the full-scale invasion, yet it remains liquid and financially stable. Based on the analysis conducted, to strengthen its position in the hospitality market, LLC "Travel with Us" has proposed to open its own dry-cleaning service, which will bring additional profits of more than 7 million UAH over 3 years
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Lutenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutenko2024.pdf286,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Лутенко.pdf153,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.