Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18318
Назва: Управління фінансовою результативністю діяльності підприємства сфери телекомунікацій
Інші назви: Management of financial performance of a telecommunications enterprise
Автори: Маєвська, А.Г.
Бібліографічний опис: Маєвська А.Г. Управлiння фiнансовою результативнiстю дiяльностi пiдприємства сфери телекомунiкацiй: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Альбiна Глiбiвна Маєвська; наук. кер. Ганна Олександрiвна Москалюк. - ОНЕУ, 2024. - 66 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: фінансовий результат
фінансова результативність
прибутковість
оцінка
комплексний підхід до управління
financial result
financial performance
profitability
evaluation
integrated approach to management
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління фінансовою результативністю діяльності підприємства, зокрема фінансова результативність як об’єкт менеджменту, оцінка фінансової результативності підприємства, а також особливості комплексного підходу щодо управління фінансовою результативністю під час воєнного стану в Україні. Проаналізовано зовнішнє середовище досліджуваного підприємства та його фінансовий стан. Надано загальну економічну характеристику ТОВ «Бєлнет» та розглянуто особливості управління фінансовою результативністю на підприємстві. Запропоновано впровадити для мешканців сільських територій та селищ міського типу захід «Кінохіт вихідного дня». У роботі обґрунтовано ефективність даного заходу, що приведе до збільшення рентабельності наданих послуг (за чистим прибутком) з 18,5% у 2022 році до 25,15% у 2024 (прогноз). Термін, через який запропонований інвестиційний проект почне приносити прибуток, дорівнює 2,15 роки.
The work deals with the theoretical aspects of formation of competitive business strategy. Author analysis the current state of the drugstore-retail market of Ukraine and the current state of LLC “DC UKRAINE” and proposes the application of a competitive strategy of differentiation, which consists in the introduction of a new format for the sale of goods, namely vending machines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Matei.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matei2024.pdf526,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Матей Реферат.pdf468,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.