Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18320
Назва: Управління конкурентними перевагами підприємства на засадах клієнтоорієнтованого підходу
Інші назви: Managing the competitive advantages of an enterprise on the basis of a customer- oriented approach
Автори: Стеблина, А.О.
Бібліографічний опис: Стеблина А.О. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства назасадах клiєнтоорiєнтованого пiдходу : квалiфiкацiйна робота на здобуттяступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Алiна Олександрiвна Стеблина ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2024. - 69 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентні переваги
підприємство
управління
ефективність
ринок ресторанних послуг
competitive advantages
enterprise
management
efficiency
market of restaurant services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентними перевагами підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку ринку ресторанних послуг та фінансово- господарську діяльність ТОВ «Сенд ЛТД». Запропоновано заходи з управління конкурентними перевагами ТОВ «Сенд ЛТД».
Theoretical aspects of managing competitive advantages of the enterprise are considered in the work. The trends in the development of the restaurant services market and the financial and economic activity of Sand LTD LLC were analyzed. Measures to manage the competitive advantages of Sand LTD LLC are proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Steblina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
анотація і реферат_Стеблина.pdf101,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Steblina2024.pdf145,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.