Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18320
Title: Управління конкурентними перевагами підприємства на засадах клієнтоорієнтованого підходу
Other Titles: Managing the competitive advantages of an enterprise on the basis of a customer- oriented approach
Authors: Стеблина, А.О.
Citation: Стеблина А.О. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства назасадах клiєнтоорiєнтованого пiдходу : квалiфiкацiйна робота на здобуттяступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньо-професiйною програмою "менеджмент органiзацiй" / Алiна Олександрiвна Стеблина ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2024. - 69 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентні переваги
підприємство
управління
ефективність
ринок ресторанних послуг
competitive advantages
enterprise
management
efficiency
market of restaurant services
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентними перевагами підприємства. Проаналізовано тенденції розвитку ринку ресторанних послуг та фінансово- господарську діяльність ТОВ «Сенд ЛТД». Запропоновано заходи з управління конкурентними перевагами ТОВ «Сенд ЛТД».
Theoretical aspects of managing competitive advantages of the enterprise are considered in the work. The trends in the development of the restaurant services market and the financial and economic activity of Sand LTD LLC were analyzed. Measures to manage the competitive advantages of Sand LTD LLC are proposed
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18320
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
анотація і реферат_Стеблина.pdf101,11 kBAdobe PDFView/Open
2024Steblina.pdf575,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.