Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолоник, К.С.-
dc.date.accessioned2024-08-20T09:02:00Z-
dc.date.available2024-08-20T09:02:00Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПолоник К. С. Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Виробничо-торгівельна фірма «Фортуна»): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Катерина Сергіївна Полоник _; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2024. - 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18324-
dc.description.abstractУ роботі визначено роль системи комунікацій, які використовуються підприємствами у своїй господарчій діяльності. Зроблено організаційно-економічну оцінку ТОВ «Виробничо- торгівельна фірма «Фортуна», проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «Виробничо- торгівельна фірма «Фортуна». Надано пропозиції щодо методології Agile-маркетингу. за якими було досліджено економічний ефект від впровадженняen_US
dc.description.abstractThe work defines the role of the communication system used by enterprises in their economic activities. An organizational and economic assessment of «Fortuna» Production and Trading Company, LLC was made, the marketing environment of the enterprise was analyzed; the marketing complex of «Fortuna» Production and Trading Company, LLC was investigated. Suggestions for Agile marketing methodology are provided. according to which the economic effect of the implementation was investigated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectсистеми комунікаційen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectТОВ «Виробничо-торгівельна фірма «Фортуна»en_US
dc.subjectcommunication systemsen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subject«Fortuna» Production and Trading Companyen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Виробничо-торгівельна фірма «Фортуна»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications of the enterprise (on the example of the «Fortuna» Production and Trading Company, LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Полоник_Катерина_Сергіївна.pdf175,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Polonik.pdf722,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.