Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18353
Назва: | Advertising and the advertising environment versus ethics in the business environment of Slovakia |
Інші назви: | Реклама та рекламне середовище проти етики в діловому середовищі Словаччини |
Автори: | Veliká, L. Веліка, Л. |
Бібліографічний опис: | Veliká L. Advertising and the advertising environment versus ethics in the business environment of Slovakia / L. Veliká // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 3-4 (316-317). – С. 87-92. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
ORCID: | https://orcid.org/0009-0005-2741-0258 |
Ідентифікатор DOI: | https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-87-92 |
Ключові слова: | advertising ethics advertising campaign advertising tricks advertising professional codes of ethics реклама етика рекламна кампанія рекламні прийоми професійні етичні кодекси реклами |
Короткий огляд (реферат): | In the past, people only produced as many products as they could consume. Nowadays, however, production has
outstripped consumption several times. That is why people often choose based on different aspects and often use different tools. The
most common thing that can influence them nowadays is advertising. Advertising is one of the oldest communication tools, dating
back to ancient Egypt. The etymological origin of the word advertising comes from the French word "réclamer". The translation
of this term means to request, to demand, to claim. There are many definitions for the term advertising, which always depend on
the author. Some are focused on the content of the concept of advertising from various points of view, from the psychological,
economic or social point of view. Advertising is essentially a message whose task is to reach a target group of consumers as a form
of communication media. In our post, we address the goals and types of advertising campaigns, types of advertising tricks, and
professional codes of ethics in advertising. У минулому люди виробляли стільки продуктів, скільки могли спожити. Але нині виробництво в кілька разів перевищило споживання. Ось чому люди часто вибирають на основі різних аспектів і часто використовують різні ін струменти. Найпоширеніше, що може на них зараз вплинути, – це реклама. Реклама є одним із найдавніших засобів комунікації, що сягає стародавнього Єгипту. Етимологічне походження слова реклама походить від французького слова «réclamer». Переклад цього терміна означає просити, вимагати. Існує багато визначень терміну реклама, які завжди залежать від автора. Деякі зосереджені на змісті концепції реклами з різних точок зору, з психологічної, економічної чи соціальної точки зору. Реклама, по суті, є повідомленням, завданням якого є охоплення цільової групи споживачів як форми комунікаційного засобу. У нашій публікації ми розглянемо цілі та типи рекламних кампаній, типи рекламних прийомів і професійні етичні кодекси в рекламі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18353 |
Інші ідентифікатори: | УДК 659.1 JEL Classification: M310, M370, M390 |
Розташовується у зібраннях: | № 3-4 (316-317) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
87-92.pdf | 480,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.