Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18357
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку поштових послуг
Інші назви: Management of enterprise competitiveness in the postal services market
Автори: Бурорічна, Е.А.
Бібліографічний опис: Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства на ринку поштових послуг [Електронний ресурс] : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Евелiна Андрiївна Бурорiчна ; наук. кер. Олена Василiвна Осичка . - ОНЕУ , 2024. - 59 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління
конкурентоспроможність
підприємство
management
competitiveness
enterprise
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність поняття «конкурентоспроможність» підприємства, місце та роль управління конкурентоспроможністю, методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Для підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта» є придбання та використання дронів для доставки посилок. Це значно скоротить час доставки відправлень у важкодоступні або віддалені місця. Ця технологія може бути особливо корисною в сучасних умовах для доставки невеликих посилок, наприклад, з медикаментами, у великих містах або в сільській місцевості, в сірих зонах країни
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18357
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Бурорічна.pdf241,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Burorichna.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.