Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГратій, В.О.-
dc.date.accessioned2024-08-21T08:27:55Z-
dc.date.available2024-08-21T08:27:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГратій В.О. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства оптової торгiвлi хiмiчними продуктами: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр: спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Вiкторiя Олександрiвна Гратiй; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк. - ОНЕУ, 2024. - 62 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18359-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентними перевагами підприємства, зокрема сутність поняття конкурентних переваг, ключові етапи процесу управління конкурентними перевагами підприємства, крім того досліджено методики оцінювання конкурентних переваг. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, а саме стан ринку оптової торгівлі хімічними продуктами та фінансово-економічні показники. Запропоновано інвестиційний проект відкриття роздрібної торгової точки для збільшення кількості постійних споживачів.en_US
dc.description.abstractThe article considers theoretical aspects of management of competitive advantages of an enterprise, in particular, the essence of the concept of competitive advantages, key stages of the process of managing competitive advantages of an enterprise, and also studies methods of assessment of competitive advantages. The external and internal environment of the researched enterprise, namely the status of the chemical products wholesale market and financial and economic indicators, has been analyzed. An investment project for opening a retail outlet to increase the number of regular customers has been proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectторгівельне підприємствоen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjecttrading enterpriseen_US
dc.subjectretail tradeen_US
dc.titleУправління конкурентами перевагами підприємства оптової торгівлі хімічними продуктамиen_US
dc.title.alternativeManagement of competitors advantages by the enterprise of wholesale trade in chemical productsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Гратій.pdf99,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Gratiy.pdf605,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.