Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18366
Назва: Управління збутовою діяльністю промислового підприємства
Інші назви: Management of sales activities of an industrial enterprise
Автори: Балтян, Р.В.
Бібліографічний опис: Балтян Р.В. Управлiння збутовою дiяльнiстю промислового пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Ростислав Вадимович Балтян; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 58 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: збутова діяльність
підприємство
переробна промисловість
металопластикові вікна та двері
маркетингова присутність
sales activity
enterprise
processing industry
metal-plastic windows and doors
marketing presence
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено огляд підходів до ведення збутової діяльності на підприємстві. Розглянуто компоненти, що впливають на виробничо-збутову діяльність підприємства, зокрема, дослідження ринкових умов та поведінки споживачів. Приділяється увага основним принципам та стратегіям ведення збутової діяльності, таким як ефективне планування збуту, застосування сучасних маркетингових інструментів, оптимізація асортименту продукції та розвиток довгострокових відносин з клієнтами. Проведено детальний аналіз промислового сектора України, зокрема переробної промисловості, з метою визначення його потенціалу для зростання. Оцінено зовнішньоекономічне середовище, в якому функціонує ТОВ «Віконда». Проведено аналіз ключових фінансових показників підприємства за останні роки, що дозволяє визначити тенденції та перспективи його розвитку. Розроблено та обґрунтовано проект з відкриття маркетингового відділу на підприємстві для посилення маркетингової присутності компанії та у подальшому зростання показників збуту продукції. Визначено ефективність впровадження запропонованого проекту, що включає економічне обґрунтування та оцінку потенційної вигоди.
The paper reviews approaches to conducting sales activities at the enterprise. The components that affect the production and sales activities of the enterprise are considered, in particular, the study of market conditions and consumer behavior. Attention is paid to the main principles and strategies of conducting sales activities, such as effective sales planning, the use of modern marketing tools, optimization of the product range and the development of long-term relationships with customers. A detailed analysis of the industrial sector of Ukraine, in particular the processing industry, was carried out in order to determine its potential for growth. The foreign economic environment in which "Vikonda" LLC operates is evaluated. An analysis of the company's key financial indicators over recent years has been carried out, which allows us to determine trends and prospects for its development. A project to open a marketing department at the enterprise has been developed and substantiated to strengthen the company's marketing presence and further increase sales figures. The effectiveness of the implementation of the proposed project was determined, including economic justification and assessment of potential benefits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18366
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Балтян.pdf472,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Baltian.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.