Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18370
Назва: Управління конкурентоспроможністю торгового підприємства
Інші назви: Management of competitiveness of a trading enterprise
Автори: Опря, С.М.
Бібліографічний опис: Опря С.М. Управлiння конкурентоспроможнiстю торгового пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавр : спец. 073 "Менеджмент" за програмою "менеджмент органiзацiй" / Свiтлана Миколаївна Опря; наук. кер. Ольга Генадiївна Єсiна. - ОНЕУ, 2024. - 71 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
управління конкурентоспроможністю
SWOT-аналіз
CRM-система
інноваційні технології
competitiveness
competitiveness management
SWOT-analysis
CRM-system
innovative technologies
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності торгового підприємства. Проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище ТОВ «ІДС Аква Сервіс», проведено SWOT-аналіз, який виявив основні сильні та слабкі сторони підприємства, а також можливості та загрози у зовнішньому середовищі. На основі аналізу сформульовано рекомендації щодо стратегічного розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможності. Запропоновано комплекс заходів щодо впровадження CRM-системи для оптимізації взаємодії з клієнтами, розвитку інноваційних технологій і підвищення ефективності комунікацій, що відповідає сучасним тенденціям ринку
The work deals with the theoretical aspects of the competitiveness of a trading enterprise. The internal and external environment of IDS Aqua Service LLC is analyzed, a SWOT analysis is carried out, which reveals the main strengths and weaknesses of the enterprise, as well as opportunities and threats in the external environment. On the basis of the analysis, recommendations for the strategic development of the enterprise and increase of its competitiveness have been formulated. A set of measures to implement a CRM system to optimize customer interaction, develop innovative technologies and increase the efficiency of communications, which meets current market trends, is proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18370
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Опря_Реферат.pdf116,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Oprya.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.