Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеренкова, А.А.-
dc.date.accessioned2024-08-21T12:20:03Z-
dc.date.available2024-08-21T12:20:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМеренкова А.А. Управлiння конкурентоспроможнiстю охоронного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Андрiївна Меренкова; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти з управління конкурентоспроможністю охоронного підприємства. Проаналізовано поточне становище охоронної фірми ПП «Олімп-Юг», проведено аналіз фінансових показників за останні три роки, аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища досліджуваного підприємства за допомогою таких методів як: SNW-аналіз, аналіз 5 сил Портера, багатокутник конкурентоспроможності та карта стратегічних груп. Запропоновано комплекс заходів націлених на підвищення конкурентоспроможності фірми згідно з результатами проведеного аналізу, а саме: реклама на радіо, реклама на білбордах, реклама в соціальних мережах та відкриття сайтуen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects on managing the competitiveness of a security company. Author analysis the current position of the security firm PE "Olymp-Yug", the analysis of financial indicators for the last three years, the analysis of the external and internal environment of the studied enterprise using such methods as: SNW-Analysis, Analysis of 5 Porter forces, competitiveness Polygon and map of strategic groups. A set of measures aimed at improving the company's competitiveness according to the results of the analysis is proposed, namely: advertising on the radio, advertising on billboards, advertising in social networks and opening a website.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectохоронна фірмаen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectохоронні послугиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламні заходиen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectsecurity firmen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectsecurity servicesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertising eventsen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю охоронного підприємстваen_US
dc.title.alternativeManaging the competitiveness of a security companyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меренкова Реферат (1).pdf305,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
2024Merenkova.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.