Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379
Title: Управління конкурентоспроможністю охоронного підприємства
Other Titles: Managing the competitiveness of a security company
Authors: Меренкова, А.А.
Citation: Меренкова А.А. Управлiння конкурентоспроможнiстю охоронного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Андрiївна Меренкова; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова. - ОНЕУ, 2024. - 76 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентоспроможність
конкуренція
охоронна фірма
послуга
охоронні послуги
маркетинг
рекламні заходи
competitiveness
competition
security firm
service
security services
marketing
advertising events
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти з управління конкурентоспроможністю охоронного підприємства. Проаналізовано поточне становище охоронної фірми ПП «Олімп-Юг», проведено аналіз фінансових показників за останні три роки, аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища досліджуваного підприємства за допомогою таких методів як: SNW-аналіз, аналіз 5 сил Портера, багатокутник конкурентоспроможності та карта стратегічних груп. Запропоновано комплекс заходів націлених на підвищення конкурентоспроможності фірми згідно з результатами проведеного аналізу, а саме: реклама на радіо, реклама на білбордах, реклама в соціальних мережах та відкриття сайту
The work deals with the theoretical aspects on managing the competitiveness of a security company. Author analysis the current position of the security firm PE "Olymp-Yug", the analysis of financial indicators for the last three years, the analysis of the external and internal environment of the studied enterprise using such methods as: SNW-Analysis, Analysis of 5 Porter forces, competitiveness Polygon and map of strategic groups. A set of measures aimed at improving the company's competitiveness according to the results of the analysis is proposed, namely: advertising on the radio, advertising on billboards, advertising in social networks and opening a website.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18379
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Меренкова Реферат (1).pdf305,43 kBAdobe PDFView/Open
2024Merenkova.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.