Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18386
Назва: The importance of an innovative-environmental approach in the strategic management of enterprises - a case study
Інші назви: Важливість інноваційно-екологічного підходу в стратегічному управлінні підприємствами – приклад
Автори: Mokrišová, V.
Мокришова, В.
Бібліографічний опис: Mokrišová V. The importance of an innovative-environmental approach in the strategic management of enterprises - a case study / V. Mokrišová // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2024. – № 3-4 (316-317). – С. 169-175.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-8817-2614
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.32680/2409-9260-2024-3-4-316-317-169-175
Ключові слова: Analytical tool
Environmental element
Innovative benefit
marketing strategy
аналітичний інструмент
екологічний елемент
інноваційна вигода
маркетингова стратегія
Короткий огляд (реферат): The aim of this contribution in the form of a case study is to point out the importance of an innovative and environmental approach in developing the optimal sales strategy of the company. The author points out the importance of analytical tools and focuses on a product characterized by innovative environmental benefits. On the basis of this benefit and value for the customer, a sales strategy is formed, which is also defined in relation to competitors and has specific communication and distribution features. The paper points out the necessity to think strategically about the optimization of the sales strategy from the point of view of 4 perspectives and focuses. The subject of the investigation was a small manufacturing company that has been operating on the Slovak market for 31 years. Based on the fact that the company is currently mostly in the maturity phase with its product portfolio, the article highlights that it is necessary to monitor the development of individual influencing factors and aspects from the point of view of innovativeness, consumer preferences in the context of quality and environmental sustainability. The starting point for clarifying the situation of the investigated problem will be a description of the current state of the established and investigated company and the development of a SWOT analysis to define an optimal sales strategy focused on four key areas: product, customer, competition and communication. At the same time, we point out the use of the strategy of low prices on the international market in order to ensure quick turnover and market penetration.
Метою науковою статті є довести на прикладі важливість інноваційного та екологічного підходу в розробці оптимальної стратегії продажів компанії. Автор вказує на важливість аналітичних інструментів і зосереджується на продукті, який характеризується інноваційними екологічними перевагами. На основі цієї вигоди та цінності для клієнта формується стратегія продажів, яка також визначається по відношенню до конкурентів і має специфічні комунікацій ні та дистрибуційні особливості. У статті наголошується на необхідністі стратегічного мислення щодо оптимізації стратегії продажів з точки зору 4 перспектив і фокусів. Об’єктом розслідування була невелика виробнича компанія, яка працює на словацькому ринку 31 рік. Виходячи з того факту, що компанія в даний час перебуває в основному у фазі зрілості зі своїм продуктовим портфелем, у статті підкреслюється, що необхідно відстежувати розвиток окремих фак торів впливу та аспектів з точки зору інноваційності, споживчих уподобань. При цьому, увага зосереджена на якості та екологічності. Відправною точкою для з’ясування ситуації досліджуваної проблеми було обрано опис поточного стану створеної та досліджуваної компанії, а також розробка SWOT-аналізу для визначення оптимальної стратегії продажів, зосередженої на чотирьох ключових сферах: продукт, клієнт, конкуренція та спілкування. Водночас відзначаємо викори стання стратегії низьких цін на міжнародному ринку з метою забезпечення швидкого обороту та проникнення на ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18386
Інші ідентифікатори: УДК 338
JEL Classification: Q560, Q570
Розташовується у зібраннях:№ 3-4 (316-317)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
169-175.pdf938,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.