Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимощенко, О.С.-
dc.date.accessioned2024-08-22T11:03:31Z-
dc.date.available2024-08-22T11:03:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТимощенко О.С. Економічне обґрунтування проєкту створення магазину косметики та парфюмерії : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Олександра Сергіївна Тимощенко ; наук. кер. Наталя Вячеславівна Захарченко . - ОНЕУ, 2024. – 74 c.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18409-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються характеристику бізнес-ідеї створення власної справи на ринку бʼюті-послуг; розглянуто умови організації та здійснення підприємницької діяльності в Україні щодо відкриття магазину косметики та парфумерії та досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері. Проаналізовано ринкове середовище в сегменті відкриття магазину косметики та парфумерії; надано оцінку внутрішніх конкурентних переваг магазину косметики та парфумерії; розраховано витрати на відкриття магазину. Розраховано показники ефективності проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їхньої мінімізації.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical foundations of the business idea of creating your own business in the beauty services market; the conditions for organizing and carrying out business activities for opening a cosmetics and perfumery store are considered and the legal regulation of business activities in Ukraine in this area is examined. The market environment in the segment of opening a cosmetics and perfumery store was analyzed; an assessment of the internal competitive advantages of a cosmetics and perfumery store is given; The costs of opening a store are calculated. Project efficiency indicators were calculated, possible risks of project implementation and ways to minimize them were characterized.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмагазин косметикиen_US
dc.subjectпарфумеріяen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectзапочаткуванняen_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectcosmetics storeen_US
dc.subjectperfumesen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectbeginningen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectrisken_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування проєкту створення магазину косметики та парфюмеріїen_US
dc.title.alternativeEconomic substantiation of the project of creating a cosmetics and perfumery storeen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Тимощенко О.pdf244,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Timoschenko2024.pdf244,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.