Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18409
Title: Економічне обґрунтування проєкту створення магазину косметики та парфюмерії
Other Titles: Economic substantiation of the project of creating a cosmetics and perfumery store
Authors: Тимощенко, О.С.
Citation: Тимощенко О.С. Економічне обґрунтування проєкту створення магазину косметики та парфюмерії : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Олександра Сергіївна Тимощенко ; наук. кер. Наталя Вячеславівна Захарченко . - ОНЕУ, 2024. – 74 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: магазин косметики
парфумерія
конкурентні переваги
започаткування
проєкт
ефективність
ризик
cosmetics store
perfumes
competitive advantages
beginning
project
risk
Abstract: У роботі розглядаються характеристику бізнес-ідеї створення власної справи на ринку бʼюті-послуг; розглянуто умови організації та здійснення підприємницької діяльності в Україні щодо відкриття магазину косметики та парфумерії та досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері. Проаналізовано ринкове середовище в сегменті відкриття магазину косметики та парфумерії; надано оцінку внутрішніх конкурентних переваг магазину косметики та парфумерії; розраховано витрати на відкриття магазину. Розраховано показники ефективності проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їхньої мінімізації.
The work deals with the theoretical foundations of the business idea of creating your own business in the beauty services market; the conditions for organizing and carrying out business activities for opening a cosmetics and perfumery store are considered and the legal regulation of business activities in Ukraine in this area is examined. The market environment in the segment of opening a cosmetics and perfumery store was analyzed; an assessment of the internal competitive advantages of a cosmetics and perfumery store is given; The costs of opening a store are calculated. Project efficiency indicators were calculated, possible risks of project implementation and ways to minimize them were characterized.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18409
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Тимощенко О.pdf244,66 kBAdobe PDFView/Open
Timoschenko2024.pdf244,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.