Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18409
Назва: | Економічне обґрунтування проєкту створення магазину косметики та парфюмерії |
Інші назви: | Economic substantiation of the project of creating a cosmetics and perfumery store |
Автори: | Тимощенко, О.С. |
Бібліографічний опис: | Тимощенко О.С. Економічне обґрунтування проєкту створення магазину косметики та парфюмерії : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Олександра Сергіївна Тимощенко ; наук. кер. Наталя Вячеславівна Захарченко . - ОНЕУ, 2024. – 74 c. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | магазин косметики парфумерія конкурентні переваги започаткування проєкт ефективність ризик cosmetics store perfumes competitive advantages beginning project risk |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються характеристику бізнес-ідеї створення власної справи на ринку бʼюті-послуг; розглянуто умови організації та здійснення підприємницької діяльності в Україні щодо відкриття магазину косметики та парфумерії та досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у даній сфері.
Проаналізовано ринкове середовище в сегменті відкриття магазину косметики та парфумерії; надано оцінку внутрішніх конкурентних переваг магазину косметики та парфумерії; розраховано витрати на відкриття магазину.
Розраховано показники ефективності проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їхньої мінімізації. The work deals with the theoretical foundations of the business idea of creating your own business in the beauty services market; the conditions for organizing and carrying out business activities for opening a cosmetics and perfumery store are considered and the legal regulation of business activities in Ukraine in this area is examined. The market environment in the segment of opening a cosmetics and perfumery store was analyzed; an assessment of the internal competitive advantages of a cosmetics and perfumery store is given; The costs of opening a store are calculated. Project efficiency indicators were calculated, possible risks of project implementation and ways to minimize them were characterized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18409 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат_Тимощенко О.pdf | 244,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Timoschenko2024.pdf | 244,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.